dinsdag 6 januari 2009

Thuis!

An elk zinne g'ndag!
Na een goeie drie maanden Sevilla was het tijd om eens thuis van het gezinsleven te profiteren, te genieten van hutsepot en witloof met kaas en hesp, West-Vlaams te spreken, de échte kerstsfeer op te snuiven, vrienden terug te zien (en te merken dat ik het algemeen nederlands een beetje verleerd ben, hé marieke ;-) ), kerstavond vieren met lekker eten en pakjes, oudjaar te vieren met een groep vrienden, 's anderdaags -al dan niet met een kater- het samenzijn met al de Loosveltjes, ...
Het was een zeer fijne vakantie... En het doet me eigenlijk ook beseffen dat het in België zeker niet slecht is. Thuis zijn heeft me doen uitkijken om mijn nieuwe kotgenoten in Leuven te leren kennen... Kortom: de batterijtjes zijn terug opgeladen!
Dankjewel voor de leuke momenten aan iedereen die ik gezien heb,
en aan iedereen diek ik niet gezien heb: we maken da wel goed in februari!
Kus,
Ruth
Kerstavond gezellig thuisEen feestje op oudjaar mag natuurlijk ook niet ontbreken... (Foto: Lisa en mij) Le plat pays, qui est le mien...
Mama en Papa bij het Louvre Mama en ik in Parijs - Koffie drinken om wat op te warmen...


2 opmerkingen:

Katja zei

Hoi Ruthie! Ook voor u nog een zalige tijd gewenst in Spanje, en bon courage met de examens die ge wsl toch wel zult hebben.. Ik hoop u snel tegen te komen in februari als we eenmaal terug in Leuven zijn, en dat hoeft niet in het algemeen Nederlands, Frans versta ik hopelijk ondertussen ook ;)Bisous, Katja

tante chris zei

Dag Ruth

Ook leuk om jou na al die maanden effekes gezien te hebben -
de volgende periode is zo lang niet meer. Je ouders zullen wellicht gelukkig zijn en jij spijtig dat het avontuur voorbij is.
Geniet nog van je laatste weken en buon corragio (dat is Italiaans) voor je examens.

Groetjes,