vrijdag 30 januari 2009

Examenes...

¡Hola a Todos!

Examens... Het zat er aan te komen. En zoals opa vorige week aan telefoon zei: "het is voor uw studies dat ge op erasmus zijt kunen gaan". En hij heeft gelijk... Dus breng ik nu al vier weken mijn dagen door aan het proberen allerlei spaanse teksten op een altijd te korte tijd in mijn hoofd te krijgen! Zoals altijd tijdens de examens (en hier heb geen sociale controle van kotgenoten die ook examens hebben) ben ik vaak afgeleid... Dit leidt onder andere tot fotoshoots van mijn boeken, fluostiften etc...
Ohnee: nog zoveel te leren, en we willen eigenlijk liever feest vieren!Maar, de boog kan niet altijd gespannen staan, dus nu en dan kan ik toch nog eens naar een feestje! Het zijn tenslotte mijn laatste weken als erasmusser!

Ik heb nog een vrolijke boodschap: Ik ben voorlopig al op al mijn examens geslaagd. (en niet omdat ik erasmus ben :-)). Nu nog 3 examens te gaan, en daarna drie dagen 'LOCURA' omdan tenslotte zondag (8 feb) rond een uur of 11 voor enkele maanden afscheid te nemen van Sevilla.
Ik besef dit nu nog helemaal niet, omdat ik door de examens Leuven een beetje mis, en ook die mensen hier al zodanig goed ken dat het onwezenlijk lijkt dat ik hen daarna niet veel, en sommigen zelfs nooit meer zal zien! GELUKKIG heeft Ernesto, mijn psycho-buddy vorige week te horen gekregen dat hij volgend jaar op erasmus mag naar... jaja: LEUVEN!
Ik heb me ook ingeschreven voor het 'erasmusbuddy proyect' in, en als ik terug ben zal ik de meter zijn van een Poolse erasmusstudent.

Erasmus zal dus eigenlijk niet écht eindigen. Ik denk dat zo'n ervaring altijd een beetje in je blijft verderleven... Maar toch, maar toch...
Tot gauw (ja, eigenlijk zeg ik dat dus niet zo graag);
Ruth

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Weer een mooi tekstje geplaatst op je blog hoor Ruth!!!

Ik zou zeggen..ik duim voor je laatste examens...Ga er maar voor en zet dan nog maar eens deftjg de bloemetjes buiten met al je nieuwe vrienden!!!!

xxxx mama

tante mie zei

idd nog een klein duwke voor je examens en dan genieten van de laatste dagen van je erasmusavontuur. ik ben wel fier dat je ervoor gegaan zijt en het zover gebracht hebt. chapeau.
geniet nog met volle teugen, niemand kan jou dat oooit afpakken chansar.
groeten
tantemie